Whatever wrote:
Jo du er. Fx fortæller du Husum at mavic hjulsættet er åh så vildt og klart det bedste du har kørt på, however du har jo nærmest ikke kørt på dine andre hjulsæt, hvor langt kørte De rosa'en?
Med en cykel der er så fin som Cervelo'en hvorfor så holde liv i den her tråd med ligegyldigheder, det ville være langt mere spændende at se nogen billeder fra dine 250km+ ture og noget Strava data hvor du træder syge watt.
*Rejen said it :/
Ja okay.. Kan godt følge dig! Jeg beklager hvis du synes jeg har udtalt mig om noget som jeg ikke burde ha' udtalt mig om. Rosa'en kom aldrig ud at køre med mig, desværre.
(pinligt)Nu var det på ingen måde for at holde liv i tråden, men bare for at fortælle at cyklen var kommet ned i vægt..
Men nu cykler jeg på min cykel, og synes det er mega fedt! Cervelo'en har allerede kørt over 300km, det er mere end hvad mine 5 sidste cykler har kørt til sammen. Dette er jeg selv meget glad for, og var det ikke også det du/i ville have at jeg skulle? Ud at cykle på mine cykler.
Har været ude samtlige dage hvor vejret har været godt siden jeg fik den, og de dage hvor vejret har været skidt har jeg været i Fitness. Det kan godt være at mine ture ikke er 75-120km som du/i cykler, men det skal nok komme! Som jeg sagde til Daniel da vi var ude at køre, så er jeg simpelthen så mega imponeret over at du/i cykler så langt hver uge i alt slags vejr og så kun med et gear, det er virkelig virkelig sejt.
Hatten af for det!