Fixie-king.dk

Forum for cykelbude og andre cykelfetichister
Dato og tid er 24. okt 2018 01:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23338 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 1167  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i Panum
Zdrenka skrev:
http://vimeo.com/14398817

Det kan de jo godt finde ud af.

Det er sgu ikke for børn :shock: Trafikken er trods alt noget mildere i kbh.

Titel:
Pimp of the hill

Geografisk sted: Sydlædervest
Terry skrev:
S.Anker skrev:
Det er vildt så meget guld der ligger gemt i FK:
http://fixie-king.dk/Ugens%20profil/Terry/Terry.htm

Overvejer skam også et comeback, savner det faktisk..

Din yndlings smutvej Købmagergade til Pilestræde er blevet lukket. :(

Titel:
Trafikmutant

Geografisk sted: Kbh V
http://politiken.dk/tjek/dagligliv/frit ... -kampvogn/

Titel:
Messenger for life!
Brugeravatar

Geografisk sted: People's Republic of Nørrebro
Thygesen skrev:
http://politiken.dk/tjek/dagligliv/fritid/1046118/groent-bud-bycyklen-er-som-en-sovjetisk-kampvogn/

Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at de er tunge og kører ad helvede til. Mistede selv en Battaglin racer i kamp mod en hollandsk turist på en bycykel for en del år siden. Den overlevede ikke mødet med T-34'eren :wink:

De er iøvrigt designet af Schrøder.

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Billede

Titel:
Pimp of the hill

Thygesen skrev:
http://politiken.dk/tjek/dagligliv/fritid/1046118/groent-bud-bycyklen-er-som-en-sovjetisk-kampvogn/

"Hestemøllergade."

Tsk tsk.

Titel:
Urban Legend

Geografisk sted: Østerbro
Tekno skrev:
Thygesen skrev:

"Hestemøllergade."

Tsk tsk.

hele den artikel er så ualmindeligt elendigt skrevet. pinligt.

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i Panum
Det er Fowlers charme som har forvirret journalisten :)

Titel:
Rookie

Løven skrev:
Det er Fowlers charme som har forvirret journalisten :)

Forvirret siger du? Nærmere skræmt...

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: Et bedre sted
http://www.flickr.com/photos/ferelmafe/ ... /lightbox/

Ved godt det ikke er fixed...

Titel:
City Banger

Geografisk sted: Nørrebro hallen
Whatever skrev:
http://www.flickr.com/photos/ferelmafe/4833749966/lightbox/

Ved godt det ikke er fixed...

pyt skidt, hun ser jo sød ud. 8)

Titel:
Pimp of the hill

Hun så også sød ud, hende jeg så flyve ud over sit styr i dag. Hendes totalt rustne forskærm var "spændt fast" med strips som ikke var strammet nok ind. Holderen som går ind til forgaflen havde løsrevet sig fra skærmen, var røget med rundt indtil den ramte bremsen, hvor den så blokerede hjulet totalt. Hun slap med et slag på kinden og nogle hudafskrabninger hist og her men det "sjove" var hendes forbløffelse over, at det var cyklens skyld - eller rettere sagt, hendes egen skyld. Hun blev ved med at kigge på cykelstien og sagde "jamen jeg må have ramt noget på vejen?" Nej skatter. Du har bare ikke tjek på din lortecykel.

Titel:
Messenger for life!

Geografisk sted: Amager baby!
Tekno skrev:
Hun så også sød ud, hende jeg så flyve ud over sit styr i dag. Hendes totalt rustne forskærm var "spændt fast" med strips som ikke var strammet nok ind. Holderen som går ind til forgaflen havde løsrevet sig fra skærmen, var røget med rundt indtil den ramte bremsen, hvor den så blokerede hjulet totalt. Hun slap med et slag på kinden og nogle hudafskrabninger hist og her men det "sjove" var hendes forbløffelse over, at det var cyklens skyld - eller rettere sagt, hendes egen skyld. Hun blev ved med at kigge på cykelstien og sagde "jamen jeg må have ramt noget på vejen?" Nej skatter. Du har bare ikke tjek på din lortecykel.

Det præcist samme skete for min kærestes veninde for en måned siden. Hun måtte dog slippe med 13 smadrede tænder, og 3 brud på kæben.

Titel:
Messenger for life!
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
johanmw skrev:
Hun måtte dog slippe med 13 smadrede tænder, og 3 brud på kæben.

Fuck nu kommer jeg til at tænke på Jørgen. Jørgen boede i samme by som jeg voksede op i. En aften skulle han hente softice i den lokale pølsevogn på torvet.
Op på cyklen med en is i hver hånd og uden hænder på styret. Da han krydser en jernbane overkørsel knækker forgaflen på hans cykel. Jeg husker ikke hvor mange tænder han fik smadret. men kan huske at han fik svære brud på kæben og måtte spise flydende kost i lang tid.... Isene gik vist også tabt :P

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

maclerche skrev:
johanmw skrev:
Hun måtte dog slippe med 13 smadrede tænder, og 3 brud på kæben.

Fuck nu kommer jeg til at tænke på Jørgen. Jørgen boede i samme by som jeg voksede op i. En aften skulle han hente softice i den lokale pølsevogn på torvet.
Op på cyklen med en is i hver hånd og uden hænder på styret. Da han krydser en jernbane overkørsel knækker forgaflen på hans cykel. Jeg husker ikke hvor mange tænder han fik smadret. men kan huske at han fik svære brud på kæben og måtte spise flydende kost i lang tid.... Isene gik vist også tabt :P

thanks for sharing!
fed historie, jeg elsker at blive klogere på sydsjælland i tiden før min fødsel.
aner intet om sydsjælland.

Titel:
Wannabe

Nu er maclerche jo fra vestsjælland, og ikke sydsjælland. Man skal muligvis have boet der for at kende forskellen. Hvis man har boet begge steder ved man at der ikke er synderlig forskel.

Jeg havde engang en kæreste der hed Lerche til efternavn. I Sørbymagle. Det var i 6. klasse. Hun hed Anne-Mette.
Hun "slog op" med mig på vej hjem fra en skoleudflugt til bornholm. Det var også ok, for jeg var lidt vild med Karen. Karen boede lige ved siden af Kenneth som var min bedste ven. Kenneths bror Simon kunne ikke lide kartoffler, så de spiste altid pasta med kødsovs. Som tilbehør spiste de hver aften en pose hvide miniflutes, varmet i microovnen. De var ret tykke allesammen, men jeg kunne godt lide at spise der.
Før jeg begyndte at gå i skole i Sørbymagle boede jeg i Fensmark. Der hed min bedste ven også Kenneth.
Alle i Fensmark arbejdede på glasværket, undtagen min far og Kenneths far. Hans far var vist lagerarbejder eller sådannoget, det havde noget med cykler at gøre.
Kenneth havde altid nye Wheeler cykler, og hans storebror lavede altid cykelhjul i garagen. Jeg fik tit Kenneths gamle cykel når han fik en ny. Vi cyklede altid rundt i Fensmark, og lavede konkurrencer om hvem der kunne køre vildest... Hvem der kunne køre tættest på kantstenen uden at ramme, hvem der turde køre ned af den stejleste side på kælkebakken, hvem der kunne bremse længst speedway-style på den våde græsplæne bag de stores skole, hvem der turde bremse sidst på bakken ned mod kirken bag expert... Jeg var næsten altid bedst, men Kenneth var altid mest stædig, så vi stoppede først når han væltede og begyndte at bløde og tude. Det var sick mayn... Det var Sydsjælland i 80'erne!

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Brumkvist skrev:
... Karen boede lige ved siden af Kenneth som var min bedste ven. Kenneths bror Simon kunne ikke lide kartoffler, så de spiste altid pasta med kødsovs. Som tilbehør spiste de hver aften en pose hvide miniflutes, varmet i microovnen. De var ret tykke allesammen, men jeg kunne godt lide at spise der ...

Billede

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg
Det er den bedste omgang historiefortælling jeg længe har hørt, Brumkvist!

Titel:
Urban Legend
Brugeravatar

Brumkvist skrev:
Nu er maclerche jo fra vestsjælland, og ikke sydsjælland. Man skal muligvis have boet der for at kende forskellen. Hvis man har boet begge steder ved man at der ikke er synderlig forskel.

Jeg havde engang en kæreste der hed Lerche til efternavn. I Sørbymagle. Det var i 6. klasse. Hun hed Anne-Mette.
Hun "slog op" med mig på vej hjem fra en skoleudflugt til bornholm. Det var også ok, for jeg var lidt vild med Karen. Karen boede lige ved siden af Kenneth som var min bedste ven. Kenneths bror Simon kunne ikke lide kartoffler, så de spiste altid pasta med kødsovs. Som tilbehør spiste de hver aften en pose hvide miniflutes, varmet i microovnen. De var ret tykke allesammen, men jeg kunne godt lide at spise der.
Før jeg begyndte at gå i skole i Sørbymagle boede jeg i Fensmark. Der hed min bedste ven også Kenneth.
Alle i Fensmark arbejdede på glasværket, undtagen min far og Kenneths far. Hans far var vist lagerarbejder eller sådannoget, det havde noget med cykler at gøre.
Kenneth havde altid nye Wheeler cykler, og hans storebror lavede altid cykelhjul i garagen. Jeg fik tit Kenneths gamle cykel når han fik en ny. Vi cyklede altid rundt i Fensmark, og lavede konkurrencer om hvem der kunne køre vildest... Hvem der kunne køre tættest på kantstenen uden at ramme, hvem der turde køre ned af den stejleste side på kælkebakken, hvem der kunne bremse længst speedway-style på den våde græsplæne bag de stores skole, hvem der turde bremse sidst på bakken ned mod kirken bag expert... Jeg var næsten altid bedst, men Kenneth var altid mest stædig, så vi stoppede først når han væltede og begyndte at bløde og tude. Det var sick mayn... Det var Sydsjælland i 80'erne!

SÅDAN! :lol: :lol:

Titel:
City Banger
Brugeravatar

1UP

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23338 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 1167  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]