Holmer wrote:
nu skal jeg ikke lyde som en gammel gnavpot, men...
Studser lidt over at CBMA skal betale 150 kr. pr mand til julefrokost for bestyrelse og suppleanter. Er det ikke i bund og grund medlemmernes penge i bruger på det? - og så rige er vi vel ikke?
- der er jo et regnskab der skal godkendes årligt på generalforsamling og jeg kunne da forestille mig et lidt underligt punkt der hedder "1600 kr julefrokost bestyrelse"
Vi kunne måske bruge pengene mere fornuftigt, eller hvad med en julefrokost for alle medlemmer hvor man selv betalte?
- ret mig lige hvis jeg er galt på den - eller har andre medlemmer en mening om det
FUCK VAR IKKE HURTIG NOK MEN HER ER HVAD JEG SKREV
Godt spot Holmer og du har ret 150 kr pr. medlem af bestyerlsen er mange penge.
Der for er beløbet også blevet reduceret til 100 kr pr. snude som de forgående år hvor det er tradition at den nye bestyrelse holder en julefrokost for den gamle. Der er også bruger betaling så CBMA spytter halvdelen i og man betaler selv den anden halvdel.
Der ud over er jule frokosten den eneste frynse gode man som hårdt arbejdende frivillig har i CBMA. Og jeg syntes godt man kan argumentere for at holde én julefrokost, når man bruger så mange timer på møder og arrengementer i løbet af året. ???
Sjovt er det jo at når vi vælger at gøre CBMA mere åben og public service minded at folk så straks langer ud hvis der er noget de utilfredse med. Det må vi jo lære at leve med !!!!!!!!!
Men .