Fixie-king.dk

Forum for cykelbude og andre cykelfetichister
It is currently 21 May 2013, 18:23

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 521 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Next
Author Message
PostPosted: 13 May 2012, 11:09 
Urban Legend

Det lyder jo som at Whatevz har lavet den rene Daniel Chabanov! Boss 8)

ShowMeTheBike Blog

Kaptajn Webstore

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 11:46 
Urban Legend

Captain P wrote:
HVad blev der af svensken, hvad blev der af cross dm gut?

Der har ikke været særlig mange deltagere hvis Ankersan kunne snuppe en 5. plads.

Sut min fede pik din lortedværg.

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 12:05 
Carbonminister

Vi mødes alle på Århus banen, her kl. 2 og derefter.. Jyllandsallé.. Fang evt. Simon eller undertegnede på telefonen...

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 12:27 
Urban Legend

S.Anker wrote:
Captain P wrote:
HVad blev der af svensken, hvad blev der af cross dm gut?

Der har ikke været særlig mange deltagere hvis Ankersan kunne snuppe en 5. plads.

Sut min fede pik din lortedværg.

Image

ShowMeTheBike Blog

Kaptajn Webstore

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 21:51 
Urban Legend

jeg vil ikke give dig ret i at den stigning var aggresiv prestige, men ja; det har været en super fed weekend!
det er i mine øjne også for fedt at vinderen har siddet og pimpet bajere under hele turen til jylland, og så bare swagger hårdt. the spirit of fiske-king.

tak for det drenge.
de vildeste credits til Zdrenka!

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 21:54 
Rookie

Sneglen wrote:
jeg vil ikke give dig ret i at den stigning var aggresiv prestige, men ja; det har været en super fed weekend!
det er i mine øjne også for fedt at vinderen har siddet og pimpet bajere under hele turen til jylland, og så bare swagger hårdt. the spirit of fiske-king.

tak for det drenge.
de vildeste credits til Zdrenka!

du har ret snegl, den fik vist lige rigeligt med drama og tillægsord i min morgenkoger der :D

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 22:17 
Urban Legend

Whatever og Oscar kæmper med sig selv! :P
Image

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 22:43 
Urban Legend

Tusind tak for en alt for vild weekend drenge! Har lige ligget i koma de seneste 3-4 timer for at komme lidt ovenpå igen. At skulle i skole i morgen virker som en hård mission.

Jeg er så pikkestolt over at vi på det her forum fælles kan skabe sådan et arrangement. Jeg mener, i fællesskab er vi blevet enige om at bruge tonsermange penge på togbilletter, benzin, mad og booze for at tage til jylland og køre på cykel! FEDT! Min mor og søster kom til mig sagde hvor imponerede de var over jer. I hilste åbenbart alle pænt på dem og takkede fordi i måtte være her. Vores toilet har tilmed overlevet i fineste stil og jeg kan også se på det hele at mit værksted har det fedt til trods for at vi måtte skynde os lidt til sidst. Det er så lækkert drenge. Mange kudos!

Jeg synes det er så fedt at vi som så forskellige mennesker vi nu er kan komme så godt ud af det med hinanden. "HAH, GAAAAAIII" - og alt det der, men FK og de arrangementer vi laver og deltager i har været blandt de fedeste højdepunkter i min tilværelse. Jeg håber vi kan blive ved at med at skabe den slags højdepunkter! Jeg kan kun ærge mig lidt over at jeg ikke havde lidt mere tid til at snakke med nogle af jer jeg mødte for første gang, men sådan er det når programmet er pakket og der er ting der skal gøres. Mon ikke vi får chancen igen en anden gang alligevel.

Hvad angår løbet så det ud til at folk var glade for ruten og jeg var super glad for at se det fantastiske løb der udspillede sig. Det var tydeligt at folk gav ALT hvad de havde og det gør mig sgu stolt. Igen tusind tak fordi i gjorde ræset til det det blev. Jeg håber vi har fået nogle fede og inspirerende billeder ud af det som forhåbenlig snart for at se! :)

Med det vil jeg også rigtig gerne specielt tak til Jesper (gronne.dk) og Thue (cphcph.dk) som helt frivilligt kom og tog billeder af eventet. Anker bragte som sagt GoPro's med som forhåbelig har givet os lidt lækker video. Alle har de gjort deres ting uden at jeg har skulle løfte en finger så husk og tænkt på dem når i deler credits ud. Tusind tak drenge!

Jeg håber og ber til at jeg har tid til at priotere DJC 2013 så vi kan få kamp til stregen igen næste år. Whatever er nu defending champion jeg ved at han nok skal tvære det lidt ud i ansigterne på folk (helt fortjent!) så de får lyst til at lukke munden på ham næste år! ;)

Igen, tusind tak fordi i kom og håber vi ses næste år!

Håber på vi får nogle boss billeder at se inden længe!

Profile  

PostPosted: 13 May 2012, 23:46 
Urban Legend

Har lige kigget på lidt video og ud fra tiderne så blev løbet kørt med et snit på 35.8 km/hr for de førende. Godt klaret drenge!

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 03:54 
Urban Legend

Location: Pouring down hate and discontent like a motherfucker
Pres-tige wrote:
Det her er ultimativt den sprødeste oplevelse jeg har haft på 2 hjul!

Tak til Zdrenka for et fedt arrangement, jeg glæder mig allerede til næste år!

Super fedt Press 8)

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 11:32 
Urban Legend

Tak for nogle gode dage.
Min krop har det pænt vildt idag!

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 12:49 
City Banger

Episk event! Tak til Simon for at gøre det muligt og for at være rar.

Det blev et event der har gjort mig til et bedre menneske. Jeg har fået bedre forståelse for mig selv, men søger stadig svaret på hvordan Wha'evr kunne køre 48/14 på 10-12 øl.

"I mean, shes fake a fuck, and I wouldnt wanna date a chick like her. But id bone her." -flapperkyle @ youtube

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 13:46 
Urban Legend

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 14:07 
Rookie

Jeg har lagt lige så mange penge på Frederiks, som jeg har brugt på transport med tog...

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 14:16 
Urban Legend

Pres-tige wrote:
Jeg har lagt lige så mange penge på Frederiks, som jeg har brugt på transport med tog...

Du havde også læx hår og 5 minutter efter billede blev taget stod du på hænder da rådhuset slog kl. 06 8)
Image

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 14:25 
Rookie

JA-hatten wrote:
Du havde også læx hår og 5 minutter efter billede blev taget stod du på hænder da rådhuset slog kl. 06 8)
[img]swag%20hår[/img]

Nogle gange har jeg det bare for vildt over mig selv...

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 15:21 
Urban Legend

PROLOG

og folk var jo helt tossede med barbie edit - så vi fortsætter lidt i samme boldgade :P

THE SAAB CREW
Image
DOCTOR DRIVER
Image
TISSETÅR i hvilesporet
Image
TOUCHDOWN Sølvstenvej - Z-mansion - Whatever hopper på Colavognen
Image
Z-man Vs. Lykkeberg - deres første møde IRL
Image
Ser GoPro video fra Sølvstensmafiens besøg på Pøtten tidligere på dagen
Image
Sneglefar elsker Giroen
Image
Heftig aktivitet i værkstedet før afgang
Image
?
Image
Mental forberedelse
Image
Nervøsitet og spænding havde fat i alle
Image

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 15:27 
Urban Legend

FLER FLER FLER FLER FLER FLER FLER FLER FLER FLER!!!!

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 15:37 
Urban Legend

Location: Pouring down hate and discontent like a motherfucker
Først og fremmest et kæmpe big-up til Yangyang der uden at blinke lånte mig for flere penge carbon udstyr end jeg får i månedsløn, det er godt nok tillid og overskud, jeg står i evig asti gæld til dig 
Så også et big-up til Zdrenka for at have balls til at få et løb op og står uden nogen faste fixie boiz til at klappe ham på skulderen undervejs, det viser mod og vilje.
Lørdag startede med jeg vågnede da Hatten ringende på min dørtelefon en halv time før planlagt så jeg åbnede med semi-tømmermænd. Så kom Lykkeberg med sin vilde Saab 900 med tagboks! Vi splittede cyklerne ad i atomer og begyndte vores episke rejse mod Jylland, jeg tilbød at kører til Odense men blev afvist og hvis det ikke er et ok til at tage sig en køre-øl ja så ved jeg ikke hvad der er!
Så hatten og jeg gik i gang med at dele den ramme jeg havde taget med, jeg mener jeg drikker 6 – max 8 øl på vej til Vejle hvor vi stopper for at få rigtig banerytter morgenmad 20 stk Mcnuggets med sennep, herefter tager jeg mig en lur så jeg er klar til at møde de andre frisk og klar i Hammel.
Da vi ankommer til Hammel er de andre spontantours flexi boyz i gang med at fede den og se Giro, de har dog noget video af de loller rundt på nogle stigninger der er uden for kategori. Vi får spist nogle pølser, hakkedrenge og kartoffel salat og gør os klar til at kører til målområdet i udkanten af Århus.

Da vi kommer til ruten blæser det forholdsvis kraftig og folk bliver nervøse og begynder at skifte ned til lavere gear og andet fjol og lol. Jeg lader mig til dels på virker og skifter ned fra 48x13 til 48x14, hvilket skulle vise sig at være den bedste beslutning den dag.
Ruten tager sig ud som følger, første sving er blødt og leder ind til en kort side med stigning på, så er der et skarpt sving ind på den bagerste langside med hård modvind og rigtig mange uhyggeligt store pothols, det tredje sving er skarpt igen og leder ind på en lille nedkørsel med sidevind, det sidste sving er langt og blødt hvor man får rigtig god medvind til det lange lige opmål uden nogen pothols.
Løbet begynder med rullende start, folk er tændte og kigger på hinanden hele tiden, jeg kommer først ind i andet sving og ud i modvinden, jeg træder igennem for at se hvem der vil med Oscar går med som den eneste og vi slår hul ned til Anker, Husum og Lykkeberg. Oscar og jeg finder hurtigt en god rytme og vi får slået et godt hul, og kører alene over målstregen da der er 10 omgange tilbage, da vi drejer ud i modvinden tager Oscar føreringen men drejer for langt til højre og rammer kantsten så han flyver af cyklen og vælter rundt, jeg når lige at gå clear af hans baghjul og kigger mig over skulderen med det samme og ser han er i gang med at sætte sig på cyklen igen uden at blinke, jeg vinder mellem sprinten og beslutter at holde speederen i bund og se hvad der sker, jeg begynder at lappe nogen af de andre deltager og når jeg kigger mig tilbage kan jeg ikke længere finde ud af om det er folk jeg har lappet eller folk der forfølger mig jeg kan se i mørket så jeg bliver bare nød til at give den max gas. Med 5 omgange igen begynder jeg ikke at kunne føle mine hænder og alt inden i mig skriger at jeg skal ud af droppet men jeg nægter og bliver dernede, på 4 omgang bliver jeg hentet af Lykkeberg og Oscar, jeg slår ud og anerkender at jeg nu må ligge på hjul hvis jeg skal have en chance for at komme med hjem, men i stedet for at kører forbi mig sænker de farten så jeg kan nå med op på Lykkebergs hjul, på de 3 næste omgange falder farten helt vildt fordi der ikke er nogen der vil fører, så ringer Simon med klokken for sidste omgang og farten eksplodere Oscar er først mand der forsøger at rykke væk på modvindsstykket og det lykkes ham og Lykkeberg at sætte mig med 20 meter og jeg tænker bare ”fuck, alt er tabt” men opdager så til min forundring at de ikke trækker igennem så inden vi er ude af modvindsstykket får jeg lukket hullet og vi kører samlet ned mod opløbet i voldsom fart, Oscar åbner op med over 500 meter igen og Lykkeberg sætter efter jeg træder med alt hvad jeg har og jeg slår helt ud til venstre og beslutter ikke at tage noget hjul men at kører sprinten for mig selv, først kommer jeg forbi Lykkeberg 30 meter efter tager jeg Oscar og så har jeg vundet Dark Jutland Crit.

Da det er blevet ordentlig koldt mens vi har kørt er folk tændte på at komme afsted, så vi samles til en super hurtig tak for i kom tale, også kører vi ind mod midtbyen hvor Ankers homie har en lejlighed vi kan klæde om i, det viser sig så at der er blevet taget øl med så vi får også en øl i lejligheden og stemning stiger igen helt vildt, herefter følger en heftig bytur i Århus med utallige jægerbombs og flaskeøl på et rigtig hyggeligt diskotek der hedder ”Frederik”, dagen derpå mødes vi på Århus cyklebane og prøver det, min personlige indsats bestod af 5 omgange i mildt tempo da min krop ikke rigtig magtede noget som helst efter 20+ jægerbombs. Kl17 søndag blev der sagt farvel og krammet og så begyndte vi at kører hjem mod København.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Profile  

PostPosted: 14 May 2012, 16:14 
City Banger

Er der nogen som har et billede af Zdrenka på Van Nik'en med carbon?

"I mean, shes fake a fuck, and I wouldnt wanna date a chick like her. But id bone her." -flapperkyle @ youtube

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 521 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Next

All times are UTC + 1 hour