|
Kæresten vil gerne ha' en racer, og hun vil gerne være med til at bygge den. Den slags skal man vel ikke sige nej til, så herfra kører bussen... Rammen og gaflen er en Ibis Sonoma str. 49,5 og en Mizuna fuldcarbon fætter. Efter en længere rodetur i kasserne på loftet og i kælderen, er følgende stumper dukket op: Kranksæt: Shimano 105 5500 i sort m. Stronglightklinger Bagskifter: Shimano 105 5500 , ligeledes i sort. Forskifter: Shimano RX100. Skiftegreb: Shimano 105 5500 i sølv. Kassette: Tiagra 9-speed Hjulsæt: Shimano R500. (Glimrende anledning til at købe nye hjul til mig selv, og lade hende arve et par af mine gamle) Styr: Bontrager Select VR-C kompakt drop. 42 cm. bredt, så måske en kende bredt til hende. Sadel: 10 minutter efter at jeg havde lagt en Selle Italia Ldy sadel i indkøbskurven på CRC, havde BanckP en billigt til salg. Godt man ikke havde nået at trykke køb... Sadelpind: Sort Felt alupløk 27,2 cm. Kabler: Clarks Bremser: Tektro Kæde: Dura-Ace
Mangler: Sadelklampe, krankboks, frempind, topcap, headset. Headset er bestilt, den første satser jeg på at klunse i en graveyard. Frempind køber jeg, når vi har fundet frem til et rimeligt fit. Krankboksen leder jeg stadig efter en god deal på...
Alt i alt tegner det til at blive en ret billig omgang. Jeg skyder nogle billeder i morgen...
_________________ For mange undskyldninger, for få kilometer...
"VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT LIVET IKKE BARE BLIVER ENDNU ET TUPPERWARE PARTY med dutter og dimser man ikke får brugt", sagde en viis mand
|