Fixie-king.dk

Forum for cykelbude og andre cykelfetichister
Dato og tid er 15. dec 2018 06:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Messenger for life!
Brugeravatar

Geografisk sted: K til K
Aight boys, Europamesterskaberne bliver vist nok afholdt fra d.2-6 Juni (Det er ikke helt besluttet endnu).

"I will need a city representative to send an email with the number of players in your community, how long has your city been playing and the number of teams you would like to send and if possible, the tournament awards you've collected. Please, ONE EMAIL PER CITY ONLY. This is by no means a registry form, but merely a way to know the potential amplitude of the event."

Jeg er lige irriterende. Der er altså rift om de pladser, så det normale københavner cykelbude tempo går altså ikke hvis man vil derned og spille. Vi må finde ud af hvem der har lyst/kan forholdsvis hurtigt så vi kan få sendt en mail afsted.

Soooo, who's up?

Posenger
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg har ikke noget nær skillzne der er krævet til det, og kan ikke nå at træne op til det. Men vil gerne være testdummy og "sparringspartner" til hvad der burde kræves(det sagde hun også igår).

Urban Legend
Brugeravatar

ja vi tager det lige op i polo logen...... sender vi 1 dreamteam?...men om folk bigger op på polo i år syntes jeg vi skal prøve at sende 2 hold, men så skal folk også give den gas. det fede ved at sende 2 hold er at det kunne motivere folk til at spilde mere og mere "jeg skal fandeme på det hold" mentalitet...og det ville være godt at få polo folket fra kbh ud og se polo verden, også fordi vi skal lave tournering til sep...og så ville det være hyggeligt :)

Messenger for life!
Brugeravatar

Geografisk sted: K til K
Kun Samson?

Messenger for life!

Jeg vil meget gerne afsted. Men måske blir det nødt til at være sådan at vi er mere end 3 på et hold. Det ville også give god mening at have en backup spiller med.
Ellers er jeg all up for at at sande 2 holde. Tror virkelig der ville komme meget gejst hvis nogen af de lidt nyere spillere får spillet lidt tournering og ser hele menageriet.
Jeg håber selvfølgelig på at både Cirkus Samson og Treo er klar på at forsvare Danmarks ære, men når alt kommer til alt hvad er så chancerne for at vi kan vinde?
Som Samson sagde "Det drejer sig om 4-6 hold som vi ikke kan spille op imod for de er simpelthen for SINDSYGE, men resten af holdene kan enhver af de københavnske hold slå på en god dag"
De videoer man ser fra tourneringer er tit finaler og semifinaler fordi der selvfølgelig er mest action i, men det virker som om hele playoff er ret tilgængeligt for de fleste spillere fra danmark.

Urban Legend
Brugeravatar

Official dates for the tourney: 24-26th of June.
We are working on having a wildcard tourney for those that can't/couldn't/didn't qualify. It'll be announced soon.

Alright people, 3-2-1 Poloooooooo (in Barcelona!)

**TEAMS**
UK 10
Germany 8
France 8
Italy 7
Spain 5
Switzerland 5
Benelux 3
Austria 1
Hungary 1
Denmark 1
Ireland 1