Fixie-king.dk

Forum for cykelbude og andre cykelfetichister
Dato og tid er 19. nov 2018 08:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Trafikmutant

Simba skrev:
Er der nogen der har en flite flow eller slr flow liggende som jeg må låne til at prøve en tur?
Selv har jeg en arione der kan gå på omgang.

har en Flite Flow

Messenger

Geografisk sted: København NV
Skal til at have mig skaffet en ny sadel, og har ingen idé om, hvad jeg skal tage..

Vil det derfor være muligt, at låne en, eller flere, herinde fra så jeg nemmere kan finde ud af, hvad jeg skal erhverve mig?

Har ingen idé om de forskellige sadler, så er helt på bar fod. :)

Håber der er en venlig sjæl. :)

Skal siges at jeg er på Østerbro hver dag, men har bopæl i Kokkedal. ;-)

Senest rettet af gerner 19. jul 2015 17:35, rettet i alt 1 gang.

City Banger
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Captain P skrev:
Sadel.

Messenger

Mack skrev:
Captain P skrev:
Sadel.

Hvad er det du prøver at sige..?
Kan virkeligt ikke se, hvorfor du skal komme med en sådanne kommentar.

Hvis i ikke bryder jer om brugere, uden lige så meget viden som jer selv, så sig gerne til.. Så vil jeg da forsvinde.. Tak.

City Banger
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Er det ikke ret åbenlyst at jeg siger til dig at det hedder sadel, ikke saddel? Du behøver ikke at føle dig som målskive for mobning

Messenger

Mack skrev:
Er det ikke ret åbenlyst at jeg siger til dig at det hedder sadel, ikke saddel? Du behøver ikke at føle dig som målskive for mobning

En ting er, at man gør en opmærksom på, at man har skrevet et ord forkert, eller brugt et forkert begreb, som jeg gjorde i en anden tråd. At du så bare henviser til en tidligere quote der blev lavet til mig, er efter min mening ikke, at gøre en opmærksom på det. Det anser jeg mere, som et hån på en bruger med meget lidt erfaring inden for faget..

Men nok om det, for gider egentligt ikke begive mig ud i noget mudderkastning for en bagatel.

For at komme tilbage til mit tidligere indslag, så har jeg kigget lidt på det forskellige sadler, og har fundet en sadel, hvor formen måske passer mig lidt bedre.. http://www.chainreactioncycles.com/dk/e ... prod113620

Så hvis der er nogen, som har en sadel med ligende form, og vil kunne undvære den et par dage, så vil jeg meget gerne prøve den. Giver gerne et par bajer/sodavand for det. :-)

Urban Legend
Brugeravatar

Mack skrev:

Citat:
sadel (el. saddel) sb., sadlen, sadler, sadlerne, i sms. sadel-, fx sadelgjord, sadelknap, sadelovertræk

http://www.dsn.dk/ro?retskriv=sadel&regelid=%2Fretskrivning%2Fretskrivningsregler%2F&ae=0
Det eneste det ikke hedder er sæde

Trafikmutant

Netop. Man skal huske kun at skyde, hvis man har noget at skyde med.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Messenger

Usbon skrev:
Mack skrev:

Citat:
sadel (el. saddel) sb., sadlen, sadler, sadlerne, i sms. sadel-, fx sadelgjord, sadelknap, sadelovertræk

http://www.dsn.dk/ro?retskriv=sadel&regelid=%2Fretskrivning%2Fretskrivningsregler%2F&ae=0
Det eneste det ikke hedder er sæde

Tror ikke det bliver meget bedre. :mrgreen:

Men lad os da stoppe imens legen er god. ;-)

Har taget to billeder af min nuværende sadel samt position, måske det kunne hjælpe mig lidt til, at få den rette vejledning? :)

Billede

Billede

Beklager den dårlige kvalitet, men sådan er kvaliteten nu bare på en Galaxt S4 :lol:

Trafikmutant

Det er jo en komfort saddel/sadel. Måske den bare passer til en numse uden bukser og indlæg. Tænker du skal lede efter noget smallere, men igen din røv skal lige vænne sig til at cykle så meget.

Messenger

tintinoman skrev:
Det er jo en komfort saddel/sadel. Måske den bare passer til en numse uden bukser og indlæg. Tænker du skal lede efter noget smallere, men igen din røv skal lige vænne sig til at cykle så meget.

Det er ikke verdens dyreste sadel, tror jeg gav 250 kr. for den, så måske den bare skal opgraderes.
Har brugt sadlen i et stykke tid, og jeg får lige ondt hver gang, og den kan stort set kun benyttes med indlæg/cykelbukser. Den gør nemlig pisse ondt, hvis jeg cykler meget mere end 2-3 km uden indlæg. Tror bare min røv ikke er egnet til lige den form.
Nu skal jeg cykle igen i morgen, så må jeg lige genoverveje det, for har lige fået vinklet min sadel lidt nedad, så det kunne have været der problemet lå..

Jeg er dog stadig meget interesseret i, at låne/prøve nogle andre sadler, da jeg alligevel har overvejet et sadel-upgrade. :-)

Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: South Habour
Gerner, hvis den der saddel gør ond uanset om du har indlæg i eller ej, så har du enten en retarderet røv (der enten er abnorm smal eller bred) eller også skal du bare hærde dit mellemkød lidt mere.

De eneste der er mere komfort i er en damesaddel - Prøv det.

Ps. det er sjældent man får en mere komfortabel saddel af at betale flere penge.

Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: 1902
Gerner, jeg pendler til hverdag på en damesaddel, bare for en smule ekstra komfort og polstring - det er er nææææsten ingen skam i ;)

City Banger
Brugeravatar

Geografisk sted: 2730
De videoer på TV2 hvor Brian Holm "nørder", er sadlen en Specialized Toupe. Den billige udgave koster ca 700 kr i en dansk butik.
http://sporten.tv2.dk/cykling/tour/teknik#8

Det er en idiot-cykel, men hvis man har det fedt så har man det fedt.

Urban Legend
Brugeravatar

Sadeltræning er vigtig og det kan godt tage lidt tid.
Derudover tror jeg, du ville have gavn af at gå i en butik og få lidt vejledning. De kan hjælpe med en sadel bredde der passer. Flere butikker har også lånesadler.

Messenger

Nu cyklede jeg også de 70 km i går, og havde lidt mindre ondt.. Om det var den ændrede vinklen ved jeg ikke.
Jeg giver lige min sadel lidt mere tid, men skal nu nok have en bedre sadel på et tidspunkt. Generelt er det nok bare min cykel der trænger til et upgrade.. ;-)

City Banger
Brugeravatar

Geografisk sted: 2730
Jeg har haft udelukkende positive oplevelser ved at gå i Ride4Fun og få taget mål af mine sidde knogler. Andre butikker gør det garanteret også.

Det er en idiot-cykel, men hvis man har det fedt så har man det fedt.

Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Er der nogen der har en moderne Flite, Team eller lignende til udlån en dag eller to?

Den stille type

Ny sadel til vintage racercykel? Go eller no go?

Er der nogen nye racersadler, som går bedre til gamle stel til gamle stel end andre?

Har en Giant peloton lite og en Koga Miyata Superwinner, som jeg gerne vil have bedst mulig komfort på, på de lidt længere ture, men jeg er heller ikke interesseret i at ende i tråden for dårligt pimpede cykler :D

Mvh.

Urban Legend
Brugeravatar

Geografisk sted: 1902
Synes Brooks cambium er en god middelvej - @t0-ster er vist pisseglad for sin. Jeg har ikke fået taget min egen i brug endnu.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]