Fixie-king.dk

Forum for cykelbude og andre cykelfetichister
Dato og tid er 23. okt 2018 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1642 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Forfatter besked
Urban Legend

Geografisk sted: Østerbro
tuekappel skrev:
drøn skrev:
Haha. Det er godt nogle meget forskelligartede projekter. Stem med hjertet! Vi skal nok klare os uanset.

Beklager. Wifey har projekteret Mærsk bygningen, så jeg er nødt til at stemme på hende :-)

-Var lige inde og prøve at finde dig hos Wohlert (sidder selv hos Rubow), og havnede her:
http://www.wohlertarkitekter.com/partnere/
-kan du ikke bede jeres Webmaster rydde lidt op på sitet? :wink:

-Og så synes jeg det er dårlig stil at man ikke kan finde de ansatte på hjemmesiden, er det mig der er en knold til det dér internet?

Det var da godt nok en kinset side, du har.fundet der. Jeg skal sige det videre.
Er det decideret dårlig stil ikke at have medarbejderne på siden? Jeg har set at omtrent alle andre gør det, men har ikke tænkt det som et faux pas før.
Alle hos wohlert er iøvrigt totalt knolde til internet, som du allerede har set.

Fakenger
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg
drøn skrev:
Er det decideret dårlig stil ikke at have medarbejderne på siden? Jeg har set at omtrent alle andre gør det, men har ikke tænkt det som et faux pas før.

-Nej, jeg ved ikke, jeg prøvede lige at finde min egen kone hos CFMøller, og de gør det heller ikke.
Jeg kan bare godt lide at man præsenterer sine medarbejdere med navn og billede, det er jo ligesom os der tager det daglige slæb. Men jeg kan godt se at når man kører et firma med 350 medarbejdere, giver det lidt meget administration.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1642 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 79, 80, 81, 82, 83

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]